Take it off

Hello Folks :)

Faan va trött ja är! Ska snart kila på jobbet.

Är så irriterad så ja skulle kunna koka över snart haha. Häxan har terrat inatt igen.
Vad vill du mig ?!
För det första, jag är och kommer aldrig vara din vän !
För det andra, jag gör precis som ja själv vill
för det tredje, Lämna mig ifred !!
Tack :)


Anyhow, idag får jag å jossan färgtesterna för hårförlängningen ;D Iiih..
Sen äre bara å beställa.

jag vill ha ikväll nu !! Myyyspys.

Näe på med kläder för skogen idag, Skönt å få vara uuute!!
Hare great =) Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Men nu blir jag nyfiken.. :D:D

2011-09-21 @ 13:06:01
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0