Surprise Surprise

Hej.

Bra dag trots sjukstuga här hemma ! :)
Har degat hela dagen, men det är ju förjääävla tråkigt å bara sitta hemma under dagarna.
Att man orkade när man inte hade nå jobb alls?! Herregud, får ju cellskräck :p

Ajja, senare idag ska ja iafl ÄNTLIGEN sätta upp mina hyllor överallt, måste även ta mig över å hämta kaffebryggarn.. För imorrn kommer pappa å nettan å dricker lite kaffe. Han är också sjuk..
Sen ska jag nog byta köksbord med jörgen, då mitt va på tok för stort för mitt kök =)
OCH en till sak, ikväll får ja en ny dator. Herrejösses, man ska nog flytta oftare ! huhu..
Näe men skämt å sido, det kan kännas behövligt nu för min dator börjar faktiskt göra helg. Tråkigt nog..


Kom precis på att ja måste ringa Ulla om mötet imorrn med rektorn ! :)
Önska mig lycka till då !

Ska sortera lite kläder nu, hare gött.
Häääj

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv:Japp,låter gott iaf . :P



Kram

2011-03-03 @ 20:50:24
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0