Paltkoma

Faaan satan va mätt jag är nu !
Vart grillkorv å pärsallad till middag idag, snabbt å enkelt att göra ;p haha..

Sitter å funderar på när ja ska få bli frisk nu, orkar inte vara sjuk längre.
Så tärt å jobba när man mår som en påse skit.. Men har icke råd att vara hemma heller, så lika bra å bita ihop å jobba vidare =)

Förut när jag kom in å skulle kila uppför trappen här hemma så mötte ja på mina turkgrannar under..
Haha tror dom hade köpt upp hela apotekets alvedonlager, en HEL påse med bara alvedon ?!
Rädd för att bli sjuk tänkte jag, ända tills en av dom säger att dom ska ta med sig till familjen i Irak när dom åker dit.. Okej vänta ska ja skriva upp det ;p haha Vilka stjärner.

Näe nu ska jag lägga ner kroppen å sträcka ut mätt-magen ett tag innan halv 8 hos mig börjar :) 
Har förövrigt inte TV11 , så kan inte se BB längre ;( Värdelöst !

Aja, häääj

Kommentarer
Postat av: Jossan

En bra sak med förra längeheten då. Du kunde sätt BB. Haha :P

2011-03-01 @ 21:38:52
Postat av: Jennie

Kan inte jag äta hos dig?,verkar alltid bli nåt gott :D<3



Kram Jennie

2011-03-02 @ 18:19:50
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0