Oh myyy

Jag dööör, va hungrig ja är !!
Hoppas den känslan går över fort.
Påbörjade mitt nya liv idag :p haha..
Å det va längesen ja åt såhär "lite" under en dag.
Lite är väl konstigt ord, men det har ju lätt kunna åkt ner nått i magen lite då å då när man kännst sig sugen.
Magsäcken SKRIKER nu :p

Valde även Kyckling soppa ist för pannkaka på jobbet idag ! Starkt gjort :p
Gruvar mig för den dan det blir spagetti å köttfärssås.. Hur gör jag då ?!
Jag som inte ens gillar köttfärssåsen på skolan kan ju iten bara sitta å äta den :p haha

Anyhow.
Min telefon funkar inte, jag börjar 6.30 imorrn å vet inte hur ja ska ta mig upp.. Åååååh!!
Va gör ja för ont :p
Wish me luck !

Näe nu ska ja dricka lite vatten å lägga min hungriga mage i sängen :p

Gnait hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0