Stationen

Morsning på er =)

Här sitter jag å äter min Brunch, vet inte men när jag är hemma på dagarna så tycker ja det är skönare att inte stressa i sig frukosten tidigt på morron utan vänta tills man är riktigt hungrig :p
Annat äre ju om ja jobbar, eller då äter ja ju inte ens hemma kom ja på ^^
Jaja men ändå !

Idag vet ja inte riktigt vad som händer.
Malin undra om ja vill hänka med på Birsta, skulle ju vara kul =)
Fast vet inte om och när dom åker hehe. Det ger väl sig !

Sen kan man ju undra över om dom bara hade tänkt skotta ev ETT tak av alla hus här ?!
Fel å vara effektiv å bli klar fortare?! Nu ser ja inte skymten av en kotte där ute hehe..

Näe nu ska ja trycka i mig det sista, sen göra mig riktigt klar på fall nått dyker upp =)

Pusstjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0