Open your eyes and open your ears

Tjohej påer !
Faan va kallt det är , å trött är ja också..
Det har varit en satans start på veckan (på jobbet) kan ja säga..
Fy f-n, men jag överlevde ju. Men har knappt hunne vila ut nå.

Idag däremot har det vare en soft dag med massa skoj ! :)
Dom dagarna vill man inte gå hem från jobbet ju :D

Anyhow, ikväll står tvätt högst upp på listan då jag hade bokat tiden 19-22.
Skönt å ha sista tiden så man slipper känna stress :)
Så jag erbjöd Malin att tvätta litte också, eftersom ja inte håller på tvättar så jääkla länge.
Är ju bara kul å ha med sig sällskap dit bort, och bra att man kan dela liksom ! :]
Så nu om en liten stund så ska vi kila bort igen å slänga in lite mer + hänga lite tror ja..

Nog om mig , Måste dra.
Tjing hej


And you all see what I mean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0