Hes som få

Gomorron kanske ja borde säga som vaknade halv 2 idag, OOPS !
Men har ju knappt sove nå i helgen så det va skönt att ta igen det :)

Har förövrigt haft en helt sjukt rolig helg i Hassela, med massa härligt folk å fest ! =D
Bästa helgen på läänge.
Orkar inte sitta å skriva om va vi gjort faktiskt för det är inte så mkt olika under dagarna utan mest bara tagit det som det kom ;) hehe

Iafl så kom vi hem igårkväll å skulle igentligen in till Maja för tårta, men vi orkade knappt hålla ögonen öppna.
Så vart hemma under kvällen ist, Jenny å Manne kikade förbi en stund å surrade lite. Sen vart det bara deg i soffan :)

Så nu ska jag göra mig klar å kika ner till mallan med familj, innan jag kilar bort till mamma för käk å låna bilen. Sen bär det in till Maja en stund då ist.

Är ledig hela veckan också, tråkigt nog ! Så bara plinga i luren om nån  vill hitta på nå :)

Hare bra <3

Jag har lämnat dig bakom mig, det kände jag verkligen av i helgen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0