Dessa tråkiga söndagar.

Hej påer.
Det är helt sjukt va ja verkligen hatar dessa dagar.
Spec när ja vaknar upp hemma, och inte gör något annat än är just hemma hela dan.
Då får jag lite som ångest. Wiiierd!

Anyhow, det slog mig nyss att ja inte riktigt har någon koll på när jag börjar imorrn :p
Chansar på 7.30 , och hoppas att det är rätt haha..

Näe nu måste ja kika klart på One Three Hill, så jäkla sorgligt nu ! :s
Sen äta lite, vad vet jag inte ?!
Och kl 20 är det top model.

Fullt upp ikv haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Men Evve är du dum?! ska du se tod model?? Det är ju SOLSIDAN ikväll :D kom ner till oss ifall du får tråkigt, men vi ska iaf se solsidan kl 20, inge jävla top model här inte :)

2011-01-16 @ 19:26:39
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0