Back in the days !

Herreguuud, ja är inte trött men inte pigg heller..
Nånstans mitt emellan!
Idag har jag inte gjort ett SKIT om ja ska vara ärlig :p
Vaknade med världens huvudvärk, trotts lugn hemma kväll igår.
Tog ett tag innan det började släppa, sen har ja varit ut till postlådan.
Sen...Inge mer ! hahah road tjej! :p

Anyhow, imorrn är ja ledig vad ja vet !
Jag vill bara att dagarna fram till onsdag ska gå så jag får börja göra nått på dagarna igen :p
Denna gång äre inte Blå avdelning jag ska vara på som tidigare där jag även trivdes skit bra ! Tråkigt nog.
Men nu äre Röd avdelning som gäller =) Ska jobba där med Anna-karin och Eva , ett jäkla roligt å bra gäng det med =D
Tiden kommer ju gå så sjukt fort, men men.. Ingen kan ju stoppa den :)

Slänger in några bilder från nyår, ja ser ut som crap, men vafaaan ! Man må ju bju lite på sig :D

  

Ja näe, man aknske skulle ta å kika på en film eller nått :)
Iafl försöka bli lite trött så ja slipper sitta vaken halva natten typ huhu..

Gnait med er här iafl

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Följ med oss till birsta imorgon då? :D:D

2011-01-10 @ 00:11:59
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0