I'm dead

Är nå jävulska fruktansvärt seeg idag !

Igår vart det målning och spackling för hela slanten, eller ja.. fram till att jag gav upp för dagen :p
Jenny, Manne å Johan kom hit å våldgästa mig ist.
Så jag slängde mig i duschen å drog iväg med dom till nedansjö efter ett tag :)
Väl där så vart vi bjuden på mat , kanske godaste köttfärsåsen ja nånsin äte ! Jämrans gott.

Drog till victor på hemgraven där det bjöds på öl å grogg, bara tacka å ta emot då :p haha..
Dom hade planerat att dra på fest i Ede, sagt å gjort så bar det av.

Och ja.. sen gick det överstyr.
Kom tillbaka till nedansjö vid 11 igen, där jag slog en fetvurpa i trappen :D hahah!!
Tur Emil stog som stopp i mitten av den, annars hade ja fortsatt neröver..
Tog mig en vurp ute också, ratingens halt det ska vara jämt ;p

Jaja kom hem tidigt men är fan inte pigg idag alltså ! ;o

Men som vanligt så äre dom spontana festkvällarna som alltid är roligast.
Va så jäkla kul att få umgås med lite nedansjö folk igen också ! Loveit.

Nu blire kika lite mer på tv, senare ska ja kila till jossan en stund tänkte ja..
Tjing häääj


Nedansjö på sommarnätterna, älskar platsen, underbart folk ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0