hÄlg

Tjena, har inte riktigt haft ork eller lust att blogga de senaste dagarna.

Dagar som har bestått av jobb, jobb, å så lite mer jobb har inte varit hemma före halv 7 på flera dagar typ..
Blir ganska tärt när man börjar runt 7 tiden på morron tycker ja :p
Men.. PENGAR är alltid bra !

Har även fått ett annat uppdrag att jobba med på skolan, nu äre inge fritids..
Eller jo på eftermiddagar, men under dagarna ska jag vara med en äldre tjej för oss själva och arbeta och hitta på roliga saker. Ny utmaning , vilket jag tror kommer gå super..
Och efter sportlovet så går ja ner på blå ist å är där till april nångång =) Money money..


Sommarkylskåp, proppat med öl :D göttans !

Jaja nog om det, helg nurå..
Och jag har inga pengar alls i stort sett..
Dom jag har sparar ja till nästa helg för då bjuder Elin i köket på mat å så..
Så vi är några på jobbet som skrivit upp oss som ska dit å äta å dricka gott =D Kul !!

jaja, ikväll får ja se vad som händer.. ska kika efter, eller om ja kikar ner till grannarna grus en stund =)
Återstår att se hehe.

tjing hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0