Gokväll

Faaan va jag har tråkigt !!

Verkar inte hända mer ikv, pank och ingen hemma i byn.. Lagomt!
Fick främmande av johan för nå timmar sen.. Och för ett tag sen kom även christian.
Men nu har dom båda dragit så nu vart det tyst igen !


Denna bild påminner mig om förr-förra sommarn, minns att vi skulle på smedjan den här kvällen :D


Man kanske skulle göra det enda rätta å sova, men nej..Känns för tidigt å för tråkigt.
Har inte ens en fruktbit här hemma å tugga på. Blir galen haha..
Känner säkert såhär bara för att ja vet att alla har saker för sig utom ja OCH att det är fredag.

Varför är inte jag med dom andra små barnen å leker då ? (tänker ni)
Jo för att pappa kommer hit vid 11 imorrn å ska hjälpa mig bli klar med hallen.
Och drar ja till stan så vet jag att jag kommer bli kvar där å då är jag inte hemma den tiden imorrn.
Så imorrn kväll blire inte till att sitta här hemma iafl, spelar ingen roll vars ja är ! =)

Kanske ska måla köket nu kanske.. :]

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

sv: Jadu, jag har ingen aning om vad vi ska göra ikväll :) Vi kan ju höras på sms senare.. ut ska vi iaf inte, är ju tok kallt ute så :P

2011-02-19 @ 08:31:58
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0