En del av mitt hjärta

kommer alltid slå för Dig !
Du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut. 
Det hoppas jag att du förstår.
Saknar dig ibland, utan anledning.
Ler för mig själv när jag tänker på allt vi haft förr å allt vi gjort på sista tiden :)
Glad för det mesta. Men ibland blir det jobbigt, när tanken slår en att vi bara kommer förbli vänner.
Jag vet iafl, att jag inte vill tappa dig som vän, igen.
Trodde aldrig att jag skulle ha "turen" att träffa dig igen. Trotts att jag hatade dig !

:)






Anyhow, slut surrat på massa smörprat.
*Rättvik = Awesome. Längtar till nästa år. Hoppas tiden går fort =D
*Novalee den lilla solstrålen fyller 1 på fredag, otroligt. Att tiden går så fort.
Så på lördag blire kalajs för hela slanten ! :) <3
*Å jenny och Manne har fått en liten Nellie, såå söt !
Ska dit med en present å hälsa på i veckan tänkte jag. :)
*OCH imorrn, drar jag å jossan igång med träningen igen. Måste bli Fit!! Dallret bra växer å gror ;o.


hare gött, tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0