Bighead

Tjenixen sixten.
Gokväll med andra ord..

Idag började skolan på Riktigt för att ungar.
Kan erkänna att jag faktiskt va lite nervös imorse för att träffa alla nya föräldrar som man ska ha att göra med hela hösten nu :)
Men det gick super bra för oss, föräldrarna och barnen.
Första intrycket som räknas ju som sagt, så tror det hära kommer bli bra ! :)
Så imorrn kör vi på med lite mjukstart å massa LEK !! Fast kom på ikväll att det är JAG och en vikarie hela förmiddan imorrn. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen ;p hehe..

Jaja, ikväll ringde Malin å fråga om ja inte ville hjälpa henne å färga håret. Så tänkte att det kan ja ju, hade ju ändå inge annat planerat :)
Novalee va även vaken en stund när ja kom dit, Hon bara växer å växer för varje gång ja ser na, gulljänta ! :)
Så vi gjorde klart färgningen, sen har vi bara sutte å pratat om gamla matfors skola tiden å massa annat skitsnack. Som man måste få hinna med ibland =) Myys !

Så nu äre väl lika bra att man tar å sover så man orkar upp tomorrow!
Hatar att lägga mig med blött å nytvättat hår. men men :p hehe

GOnatt ! Tjing.

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Tack för hjälpen ! <3

2011-08-23 @ 22:25:27
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0