I don't really want it

I don't really need it...

Gomorron i blåsten :p
Trodde det skulle vara fin väder ute idag så man kunde sitta på ballis i solen innan man börjar jobbet..
Men icke.. Så jag gör mig klar och drar bort på badet å surrar lite med Frida :)
Börjar inte för 11.30 och kom på igår att från 12-14 ska jag ha världens mysigaste klass :) Bra start på veckan!

Igår va en helbra söndag.. Söndagar bruka ju kunna vara bra nog tråkiga.
Men ja å jossan hängde här hemma i solen först nå timmar.
Senare kom Räv-niklas å umgicks, så vi guidade han runt matfors alla hörn å bara njöt i vädret ! ;)
Sen va det hans tur att guida oss runt Alnö. Shiiit va fint det va på Södra sidan. Sinnesjukt. Man skulle haft sig en stuga där, alldeles vid havet å allt. Myyyys !!
Så va väl inte hemma förrän efter 9 nångång. Å jag hoppade direkt i säng på fall ja skulle somna till :p

Till helgen äre påsk, och nåndag blire upp till pappa. Och nåndag bort till mamma.
Vet bara inte när :p

Snart sista april också, då lutar det mot ljungaverk ! Hiiiihooo.

Äemen måste bli människa,
Hare gätt tjiiing.



Kommentarer
Postat av: Maja

Lutar mot å lutar mot:p FULL FART MOT heter de ;D

2011-04-18 @ 17:19:49
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0