Falls like dominoes

Glad påsk å hallådär :)

Sitter hära å väntar på att jossan ska kika förbi.
Vet fan inte va som kan tänkas hända ikväll ?! Ingen av oss har ju nå pengar heller hehe.
Får ju inte förrän på Onsdag =/ Suck !

Ikväll vart en soft dag, lite barn på fritids med tanke på att dom hade halv dag på skolan =)
Så fick gå hem en timme tidigare än jag skulle. Så kilade in på posten då å fråga om det va nån semester planering gjord, inte så långt kvar nu.
Och tänka sig, jag har blivit inplanerad på 9 veckor :D Lovely ! Börjar där 3 dagar efter jag slutar på skolan.
Så blir ju inte "utan" pengar å jobb så länge heller. hihi.

Ja näe nu ska jag slänga mitt bananskal för er som ville veta huhu !
Hare gräjt Hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0