Drop dead

Gokväll kära vänner :P

Idag hare ju vare kanon väder, å har varit ute mesta delen av dagen . Så jäkla skööönt !
Lovely.

Sen efter jobbet så kom Jossan hit och vänta tills vi skulle dra och träna !
Alltså, fan va vi tog i ikväll.. Å jag måste bara få säga, Plankan som det så fint heter har jag ALDRIG klarat hela den stunden man ska förut. MEN ikväll gjorde jag (vi) det alla gånger :D Stolt tjej.
Känns så jävla bra !  haha.

Imorrn äre fredag, så då blire jobb å så ska jag hjälpa malin med lite saker inför lördag :)
Senare på kvällen blire väl att umgåsa med jossan kan ja tro !

Nu ska ja ta en dusch, å kika lite på tiiiiviii :)
Hare bra hääääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0