Bang Bang I used to shoot you down

Gokväll hallå tjenixen ! :)

Här sitter ja i mörkret å kika lite på skit tvn, haha.
Va nå dagar sen ja skrev.
Har inte hänt så mkt, har varit påsk å fest å mys bara =)
Va i Nedansjö i fredags, så jäkla roligt. Som jag saknat dom. Hade så jäkla kul !
Hoppas det inte dröjjer alltförs länge tills nästa gång !
Så svårt å ta sig dit utan egen bil ju...
Sen har ja varit lite hos pappa å lite annat bara ! <3 lovely.

Idag iafl så fick ja sluta 3 timmar tidigare pga av barnbrist hehe. Nice det.
Så imorrn är ja ledig å då blire Birsta för att ladda upp ölförrådet till helgen, å fixa lite kläder.
Å så lämna nycklarna på HSB + svänga in på skatteverket. Fullt upp !

Jaja näe nu ska jag göra mig klar för sängen och Jersey Shore. Mitt favorit program !! ;)
Ska kika klart på Erik å Mackan också btw.

Hare gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0