I'll do you like a truck..

Tjenamors !
Skriver ett litet inlägg till, eftersom ja inte har så mkt för mig just nu :)
Idag känns det bättre än igår, men man kan ju komma in å sånna där stunder då allt bara känns helt botten !

Jag är så frysen av mig , har varit ute i stort sett hela dagen.. Tur det är fint väder iafl!
Imorrn blire utflykt med 1c direkt på morron, på med tjockkläder då bara , å så slutar ja 15.30 då! Lagom tid :)
 Tro vad man ska göra imorrn då ? Tänkte ta det lungt, så kanske ska höra med malin å crille om ja inte ska komma ner å umgås med dom under kvällen :) Roligare att vara med några än att sitta hemma själv en fredagkväll..

Jaja, mer då ? Joo, mitt paket från jotex kom idag så ska hämta det sen när ja ändå ska över igen :) Kul med lite roliga julsaker . som ja längtar :D

Näe nu ska ja göra nån mat så ja kan vila lite sen, ska på föräldrarmöte kl 18 så då äre ju bäst man är pigg igen.
Klev upp 5 imorse , usch å fy ;o Inte varje dag man gör det haha.. Men behöver ju bara göra det på torsdagar då ja ha öppning =)


Hare bra Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

haha ja visst var hon :) skitsöt!!

Ja alltså, vi har inte planerat nått än.. Kanske bara åka till birsta.. Men självklart kan du vara med oss.. Bara kul det! :) ska höra med Crille bara så inte han har planerat nått. men vi kan ju höras på tele imorgon när du slutar?? <3<3

2010-09-30 @ 15:04:12
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0