Mys

Tjohej på er :)

Fredag återigen idag, tycker veckorna går så fort ..
Men som vanligt har ja jobbat idag med, sen drog ja hem å käka lite.
Sen kände ja att ja ville dra in på birsta för att kolla på lite kläder, sagt å gjort så låna ja mammas bil å drog in.

Efter ja va klar där så drog ja till Maria och hämtade vitrinskåpen som ja köpt av henne :)
2 st för 500:- inte farligt!
Så till veckan ska vi ses å umgås igen =) ska även betala dom då, eftersom ja får lön då !

Jaja.. men nu ligger ja här i soffan å bara slöar, känner mig halvdöd. Så det är skönt att vara hemma ikv =)

Imorrn ska ja in till Emilia för att käka å umgås, sen blire nog fest på nå sätt luutar det åt..
Har en känsla på en kanonkväll ;)

En sak till..
Barnen i klassen är ju bara för underbara..
En tjej sa en sån söt sak till mig på mellisen idag! :)
Hon: E..ve..lina ! jag tycker det är ett fint namn
Jag: Tycker du ?
Hon: Ja! ett fint namn på en fin tjej..
Man blir ju såå glad av dom. Hoppas dom hade kul på Discot ikv :p

Nu ska ja kika lite på tv, sen tror ja fana tt ja går å lägger mig =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0