18..

Japp 18 står för antal grader det är i min lägenhet just nu ! Myys , eller inte.. :o
Längtar inte tills ja ska försöka sova, ännu mindre tills klockan ringer 5 imorrn bitti då det lär vara liiite kallare tillomed.. får ja sova hos dig ? ;p
Skämt å sido litegrann så va ju HSB som sagt här idag å kolla på fönstret i sovrummet, han höll ju med om att det inte ska vara jag som fixa det.. MEN han måste ju enligt reglerna prata med våran ordförande, som påstår att det är JAG som måste betala det! Det som kommer utifrån och är på utsidan.
Bestämmer hon sig för det, så lär ja inte bli kvar här länge.. när det står i papperna att allting utifrån står dom för.. och allt på insidan står vi för. Irriterad tjej
!
Förstår att folk tänker , "men varför slår du inte igång elementena då ? ist för att klaga.. " för att ja faktiskt trots allt tycker att det känns lite tidigt för det än..
Nog om det.

Veckorna bara flyyyger iväg, snart helg igen och då blir det smedjan på fredag på tjejkvällen ;) Askul! Förferre här sen får vi se vart det bär av fram mot natten, kanske vi är sugen på festa vidare på annat håll :D
Lördag ska ja umgås med Fridalus, längesen nu :) blir nog nån film å gotta.. bara lugnt med andra ord.. Kanske vi beger oss på besök hos brorsan å !

Jaja Men näe, nu ska aj invänta halv 8 hos mig sen lite annat ;)

Puss å hej.


Don't trip - Lil wayne ft. Trina

Kommentarer
Postat av: Maja

YEY! Nu är det freeeedag:D ÅH va jag peppar för ikväll! Kan knappt jobba xD

2010-10-15 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0