Välkommen till min värld mitt ex värld och nån jag hade sex med

för allting kommer fram, fakebook!

Jojo.. idag fick vi ALLA vikarier på fritids och F-åk 3 veta att ingen blir kvar efter jul, utan måste isfl söka om tjänsterna.
När jag säger alla så är det typ 60% vikarier där nere å resten ordinarie.. frågan är ju hur det kommer gå för dom ?! Sjukt..en F-klass blir helt utan personal, en annan avdelning får 1-2 personal var. helt stört.

Anyhow, så va ja in på posten å berätta att dom kan börja planera in mig igen efter jul då, å det verkade ju komma som ett lugnande besked för dom nu, eftersom dom inte har några vikarier alls nu haha ! Lovely. :D

Nog om jobb.
Det ja tänkte skriva är att mitt i allt detta kaos på hemmaplan å inom jobbet så längtar ja nå jävulskt till nyår!
Vi har hyrt stuga i Hassela mellan 30/12-2/1 Soft som fan. kommer bli störtskönt. =)

Nu ska ja tråka vidare, hörs på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0