Sjukling

Det är vad ja är det !
Vill inte vara sjuk längre =/ GÖR MIG FRISK!!
Helst innan helgen :)

Idag fick jag sovmorron å började 9, sinnes-skönt! Bra start på veckan iafl.
Slutade dock 17.45, alltid lika nervös över att larma på/av på skolan haha, Pinsamt om larmet skulle gå mena ja ;o Men.. det gick bra även denna gång .

Så imorrn börjar ja däremot 6.30 och då blire full rulle med Eva för att fixa inför utflykten vi ska ha under dagen med fritidsbarnen.
Upp till ängoms-stugan å vara där hela dagen, slutar 2 så viker av hemåt på vägen tillbaka på skolan ! Härligt.

En sak.. IMORGON måste jag städa ! min lägenhet är som en soptipp/garderob på golvet/skräpsamling..Allt i ett liksom.
Skönt att ja har tvätt tid denna vecka, dock på lördag mitt på dan men det hinner ja ju ;) Så man får nå rent, det börjar krisa nu snart :p

Jaja Sova nu Puss hejs.


Så jädra klockrent:

"Lönen är som mens, den kommer 1 gång i månaden och varar ca 5 dagar...
Och om den inte kommer, då ligger man jävligt risigt till! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0