rubrik..

Kan inte komma på nån rubrik, idag är en dag då ja känner mig alldeles tom i huve..
Har jobbat, hade öppning vilket innebär uppstigning kl 05.00 !
och NU kom jahem typ, lång jävla dag..
Har dock vare hos mamma ett tag nu på kvällen å surra lite.

Fick reda på att begravningen blir den 9/12 , tackar gud för att det inte vart en dag senare på min fördelsedag.
Men det gjorde fan ont att se hur dödsannonsen kommer se ut i tidningen nästa vecka.
Att bli påmind en extra gång att hon aldrig kommer tillbaka ! Ja vill bara få träffa dig en sista gång.
Jag kommer alltid älska dig mormor!



Ursäkta för ett sånt deppinlägg men måste få ur mig lite på nått sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0