Lärde mig att taaa

Tjohej, är på superhumör idag :D
Skulle igentligen jobba 7-15.30 idag .
Men så sitter ja här nu , och har även hunne med Birsta !
Fick sluta redan 11 idag då jag hade timmar att ta ut, Lovely, helt perfekt såhär på en fredag huhu.

Så nu har man shoppat lite till, ganska typiskt mig när ja är på Birsta med jossan :p
Kommer ju aldrig hem tomhänt.. om ja inte skulle vara luspank å inte äga en krona dvs.
Men men , lite nytt är ju kul.

Ikväll vet ja inte vad som händer, lär väl bli lugnt eftersom vi laddar till imorrn ! Yeey ;)
Ska kanske försöka ta mig bort till Sandra N och hämta mina ljuslyktor kanske också.

Ville bara säga det hehe..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0