Arbetslös..

Ska börja med att skriva att jag tycker det är skiit tråkigt att uppdatera när det in händer nått mer än vanligt på dagarna :P

Men iafl, ska väl försöka komma på nått !
Kan ju berätta för den som missat det att jag är arbetslös nu i 3 veckor :( Skit-idiot-cp-mona !
Jag, Amanda å Olov fick sluta på blå för att det va så dyrt med vikarier och för att dom skulle ha råd att anställa folk i sommar ist.. kul !? nej ! Känns iafl bra att det inte handlar om månader utan pengar , utan bara dessa veckor.. men alla pegar är bra pengar.

Kan berätta lite om helgen också ! i fredags så drog ja å jossan in å käkade på KebabCity ;) Mumma!
Drog tillbaka till matfors å drack lite vin för ante hade massa kompisar hemma så det va fest där.
Vart en tidig kväll , skönt dagen efter ska ja säga er ;p huhu

Lördag så va det jossans tur att ha en liten fest så vi va 10-12 st som grillade å drack öl å hade kul =)
Vid 11 tiden kände vi att vi ville dra på Smedjan , så ringde dit å hörde hur det va där och slutade me att vi drog dit .
Hade jätte kul heela kvällen, och mådde som vanligt som man förtjänar dagen efter.

Jajust, ska förrästen på Frejas (Maria och Rickards dotter) dop 5 juni med jossan, kuligt =D
Den stora fråga är ju bara vad man ska ha på sig hehe.. 
Å då på kvällen så ska ja å jenny på vårbacken för konsumering å fest ! ;)

Jaja nu har ja inge mer å säga för tillfället :]
Puss♥ 


Kommentarer
Postat av: Malin :)

du ser där, gick ju hur bra som hellst ;D mera utav det här nu.. :)

2010-05-25 @ 14:31:37
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Maja

ja jag håller med malin! Jag är in här och tittar varje dag så jag vill ha mer mer mer uppdates;D Tack för en underbar kväll iaf:)

2010-05-26 @ 11:55:37
Postat av: Jossan

Jaa, mera mera mera mera! :D

2010-05-27 @ 09:55:46
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0