suprise

Eller stavas det surprise?

Här är jag iafl igen, med ett inlägg eftersom ja såg att det va ganska länge sen ja skrev ;p

Vad har hänt sen sist då!?
Jo förra helgen va vi i sollefteå en heldag+kväll för cruising.. skit kul!

Jag hoppar in som vikarie på skolan igen.. långt uppehåll det vart mena ja huhu!
Längtar tills ja börjar på posten 14 juni =) ♥ ett ställe där man verkligen trivs ap bra!
Trivs iofs på skolan också, mest på åkersta men blå är inte heller helt fel !

Hmm.. Imorrn blire nedansjö med jenny för att hämta upp manne å tim b, sen dra in till birsta
för att köpa lite bärsa eftersom det ju är vårbacken på lördag ,, Love it! Hoppas på uppehåll å mycket roligt folk, fast i nedansjö finns det mest bara sånt =)
men först under dagen på lördag så äre dop för Freja i Sättna kyrka, så dit ska ja å jossan flytta våra arslen :D
Kulkul!

Jaja, nu orkar ja inge mer igen,
äckligt trött efter att ha varit ute med frida hela kvällen å sen träffat den bästa :) iihi


Hare bra puss hejs.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker inte att de är den bästa för dig :/ <3 Det är ingen som gör mina vänner ledsna, ofta. Puss

2010-06-04 @ 12:15:58
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0