life of a superstar

Jag kommer aldrig lessna på den låten!
La upp en länk eller va man ska kalla det i förra inlägget, men tydligen så har den tagits bort på tuben !
Så lägger in den igen ;D



Iafl så verkar det som att det närmar sig en flytt för mig =)
Finally! Isfl så går flyttsläpet inte längre än till sliparvägen 5a om allt går som det ska för mig å dom som ska flytta därifrån. Lär återkomma med ett ja eller nej senare.

Har även beställt lite påslakanset från jotex, jättesöta å skiit billiga mellan 19:- och 29:- styck ! :)

Fasen va ja längtar tills ja börjar jobba, men inte långt kvar nu.. snart måndag ! oohoo
Ja näe nu ska ja fika lite frulle å kika på en film som ja hittade som ja inte sett =)


Tjingeling ♥


Du gjorde min dag till en bra dag igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0