Förstår inte

Jag förstår inte hur en människa kan vara så kall som just du!
Att man ens har mage till att fgöra nått sånt.
Å att du håller på så mitt framför ögonen på mig när du visste hur ja kände! :'(

Jag kan bara säga att du har lyckats en gång till med att få mig helt knäckt ! Grattis!

Jag önskar att jag bara kunde slita dig lös från min hjärna och mitt hjärta och hellst av allt kunna vara exakt lika kall och dum tillbaka! Men det är just det som inte går! jag är och har varit för snäll emot dig hela tiden, och förlåtit dig för många gånger.

Det är så jävla svårt att säga nej när känslorna är starkare än något annat och hjärtat känner för en sak.





Kommentarer
Postat av: Malin :)

Nämen? :( ringer dej om en stund gumman.. <3

2010-06-12 @ 15:22:23
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0