You're like a candy store..

Vilken dag!

Först idag vart det jobb då fram till halv 2 =)
Efter det drog ja hem å plockade ihop all min tvätt å bara väntade på att klockan skulle bli 4 så ja fick gå å slänga in tvätten ! Medans tiden gick så kom mamma förbi en sväng med en sån där torkgrej man hänger strumpor å sånt i.. så det slipper ta plats i torkställningen. Great :D
Aja jossan kom iafl å hämta upp mig så vi kunde dra över å köpa essens, mumma.

Sen fick ja väl världens ryck när ja väl va hemma igen ,så bäddade rent i sängen å städade undan lite kartonger å så =) resten tar ja nån annan dag hehe..

Nu sitter ja här å har tänt ljus i heeela vardagsrummet, dåligt myys =D

Tänkte också passa på att säga Ett stort grattis till Malin och Crille som ikväll fick en underbar liten Novalee :)
Så glad för er skull !
Kan inte tänka mig att min kompis som ja känt sen ja slutade med tutte typ, har fått barn själv nu :')
Hon som alltid gick omkring med sina BabyBorn dockor å vagnen , överallt ! Vi var verkligen varandras högra hand, som tur är har vi hittat tillbaka till varann igen efter en lite svängig tid :)
Hoppas att allt går bra för er 3 iafl ♥ (Å att ja finns här om det skulle vara nått! :)


Mer orkar ja inte skriva nu.. blir nog sängen å drömma lite =]
Puss gonatt.

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Men vad söt du är, blir nästan tårögd då jag läser! :'D tack så mkt ! Crille hälsar han med.. <3<3

2010-08-18 @ 17:09:09
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0