Övertrött.

Var inte längesen ja kom hem för idag, eller va hem å bytte kläder förut sen drog jag igen :)
Så nu sitter ja här å är tröttast i världen, fast är mest övertrött så kommer aldrig kunna somna!
dagen började med jobb till 16.30, drog till birsta med modern, sen till jess å jossan för att umgås å så. Alltid lika kul !

Skulle dra hem , men fick för mig en sak så drog å hämtade upp frida å for å drygade oss lite huhu..
Vart til att springa från bilen när ja väl va hemma å in på toa, höll fan på pissa på mig haha..
Varför håller man jämt på göra det precis när man är hemma å ska låsa upp dörren eller nått :P?! Mysko.

Jaja mer då.
Imorrn jobbar jag som sagt 9-17.30 STÅLAR !!!
Kan behövas med mina å jossans idéer , sjukt taggad !

men men.. Nu ska ja fan hoppa i sängen, så jag tar mig upp å duscha imorrn innan jobb =)

Kram gonatt ! ♥


Jag hatar att jag saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0