ny vecka,,, igen.

Gonatt börjar ja väl med att skriva.
Är astrött just nu, men kände att ja skulle skriva lite innan ögena drog ihop helt ;p

Igår/inatt vart en helbra kväll.
Började med att jag å jenny satt hos henne å peppade inför hoffmaestro senare epå kvällen.

Fick ett sms vid åtta att man bör vara där i tid för att ha en chans att få komma in, med världens panik så gjorde vi oss klar, å bokstavligt talat halsade i oss både sambuca och öl, dra åt helvete vad det drog :P

Haha, kom iafl in å hade skit kul hela kvällen, vid 4 drog vi till nedansjö (ovanligt :P) på efterfest, där groggarna vart starkare å starkare ju mer klockan vart ;)

Kom väl i säng vid 6 tiden, å upp å till matfors för mat, men hade inte groggarna tagit inatt, så hade dom det tills imorse. För faan vad jag mådde as, å balansen va inte med mig, haha ! jaja drog hem till jenny å sov nån timme innan vi fick för oss att vi skulle dra tillbaka till nedansjö en stund, sagt å gjort så va vi där å umgicks med lite folk =)

Å nu är jag äntligen hemma igen! Skönt ! ska sova som en Idiot nu ;D
Haha har nog varit med om en av dom sjukaste sakerna ikväll också, djävulshornen sticker ut ur huvet ;) mohaha

Malin, jag ringer dig imorrn.. vi ska surra ;)

Näemen , gonatt igen pallar inte skriva mer nu. tjing

Jobb imorrn också fast har sovmorgon till 13.30 ;) Niiice


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Ja vad bra :) hihi

2010-04-12 @ 16:01:44
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0