Fredag

Japp, som sagt.. Idag är det fredag, kanon väder och helgen bara väntar på att man ska sluta jobbet 10-16-30 ;)
Älskar dessa dagar!

I helgen vettefan vad som händer, lär vara med jenny iafl. Får Se vad vi gör ;) alltid blir det nått!

Igår va jag ledig hela dan, skönt som tusan kan ja lova.
Drog in till stan å hälsa på pappas jobb, där bjöds det på korv å massa skratt :D haha.
Senare på kvällen umgicks ja med jenny då , drog en glass , for till nedansjö å sist till pierre och surra lite =)

Precis när vi skulle dra hem så träffade ja på malin som undra om ja inte vill följa med till stan och hämta nå saker, visst tänkte ja, kommer ju ändå inte lägga mig innan 1 ändå typ. så vi drog iväg, men va trött som stryk när ja kom hem :p

Ja näe nu ska aj göra nån nytta innan jag går =)

Bra låt som jag fick höra igår.. ge den en chans , lyssna på den ;)
Vet att vissa kan tänka, "nej inte den där låten...igen!" 






Puss hejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0