long time no see

Vaknade ganska tidigt imorse å va ganska pigg.. klev upp käka lite frukost å kika lite på webbtv =)
Sen drog ja ner till jossan där det va däck byte på G, å ja måste säga.. ingen kan väl göra det bättre än oss ;p vilket teamwork!  haha, nu är bara mina däck som ska fixas..
men skulle ju få låna pengar av mommahägg så ja kunde fixa det så fort som möjligt =)



Är så sugen på minttu.. med varm choklad ! mums!

Annars då, så har ja nyss trykt i mig lite mat, tacopaj till lagades av självaste kocken idag, inte fyskam på torra land av mig inte.
mät som en propp ligger ja nu här i sängen å degar en stund innan ja gör något annat :p
jag har ju så mkt att göra hela dagarna,, not !
ääja..
Nu ska ja fortsätta kika runt lite hära , puss!



Lägger dig på hyllan ett tag, å låter dig få höra av dig när du känner för det..
Orkar inte krusa nån som dig längre. Tycker själv iafl att ja förtjänar bättre.


Kommentarer
Postat av: Maja

Men det är väl klart att du förtjänar nåt bättre! Min evve ska inte behöva vara någons "andrahands" val:) Love ya! <3

2009-10-16 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0