Ångestdag

Jag fattar seriöst inte varför jag JÄMT får ångest på söndagar..
Spelar ingen roll alls vad jag gjort under helgen så dyker det upp samma dag vecka efter vecka :s
Hatar det, men tror att det är fatt man vare med så mkt folk och gjort så mkt under helgen, sen är allt över för en dag ! Uschuschusch...

Aja jag har iafl haft en jättebra helg :)
I fredags va ja nykter å va inne i stan med zandra å dom , for hem vid halv2 tiden då ja tyckte det va dags att sova!
Å igår vart det öl med jenny å frida ;D drog bort till richard för att umgås där, så stålis hagge å norda kom dit med.
Vart lite öl spel som vanligt :p men drog iväg vid halv 1 tiden för att vara med "D" =) toppen!
Så min helg slutade så bra som den kunde helt enkelt !

Imorrn blire jobb, så lär väl somna tidigt ikväll , å hoppas på att det blir nå i veckan .

Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0