Värme

Happ sista vart helt kanon:P eller så vart jag helt kanon haha!
Hade skit kul ja, vi gick in på folkan vid 12 typ fick 30:- billigare
Sen fgick jag å sov i bilen vaknade och frös som ett as å så kom zandra för att hämta väskan
Sen vart det hemgång !
Sov hela dan igår typ.. sen vare bara att duscha och åka ner till kyrkan där konfirmanderna va.
Va där till 8 tiden sen drog jag å träffa malin och co. Va med dom ett tag, å for senare bort till busstation och surra med bror och dom där!
Idag då ? va händer? :S
Återstår väl att se.. men orkar verkligen inte sitta hemma! =/
Även om jag vill kan jag inte förlåta dig
Det plågar mig att säga det, att stanna kvar här hos dig är nått jag inte kan!


Åå jag får nå fel..
Everytime I see you my feelings get deeper!
=/


Aja hare bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0