Vafaaan!

Va less jag blir på mitt sepe internet ! det stängs av hela tiden :s
Det går ju inte å göra ett skit ..


Å så blir jag så irriterad på vissa, varför blir man så osocial eller hmm.. otrevlig..äh hittar inte rätt ord, för bara ett tag sen gick det hur bra som helst att prata med en?! så varför ska jag vara trevlig tillbaka?! nej, så funkar det inte, inte för mig iafl! Är folk trevlig mot mig är jag det tillbaka annars är det ingen idé. vad hände?

Kvällen har iafl spenderats med jossan,
först for vi till stan å kika vart seko låg, eftersom jag ska vara där hela dan imorrn på genom "sekopost" skulle igentligen jobbat men måste dit ist.. fast får ju betalt ;D jeee !
Iafl sen for vi till majs en stund å tillbaka till matfors för att färga hår :D
Vart bra trotts att det itne vart som på bilden !
Träffade malin en stund å kika hur dom hade fixat i lägenheten också, efter det gled vi bara runt ett tag innan det bar av hemmåt! =)

Så nu ligger man här igen å ska väl försöka sova ett tag tills man ska upp igen.
Så imorrn befinner jag mig i stan hela dagen , mellan 9-16 iafl?! så nås då på telefon.

Gonatt på er:*

känns bara fel att se dig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag slutar oxå tidigt idag:):)

2009-05-06 @ 08:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0