Gonatt

Nyss hemkommen efter en kväll i stan :)
har skjutsat runt på tobbe å maja som drack groggiluring !
men sen vart jag sååå trött , tror även dom andra va lite slut hehe..
jamen , trevligt ändå ! :D
Har även lånat malins gamla telefon eftersom min är helt sepe och kan inte skicka iväg sms längre :S
Så blir till att lämna in den på tisdag =/

men nu ligger jag här hur pigg som hellst ist :S
Jobbigt ! men men.. bara försöka slå ihop dom 2 blå å knoppa en stund .
Imorrn blir det till att hälsa på pappsen tänkte jag <3
Tar även med mig min käre bror =)
Och så lär jag åka in till stan å hämta tobbe btw, lovade ju han det å .. får se rå ;p

Näe men Gonatt (eller gomorron?) då på er:*


Vill ha dig här brevid mig!
Känns jobbigt utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0