fredag finally

eller hur det stavas ... haha!
Men idag känner jag mig på bättre humör.. lite iafl ;D
Igår gjorde vi en tråkig kväll till en ganska bra kväll å ..
Hämtade upp tobbe eftersom han hade lika tråkigt som mig, hämtade upp johan för han hade inget att göra!
Sen satt vi i min bil på byn allihop å hade tråkigt med varandra :D
senare drog vi till melin dårå å sen garage å sen hem till sängen ! ja det va ju en bättre kväll än att sitta hemma iafl ;)

Iafl så ikväll ska jag dricka grogg! får resten säga va dom vill ;p haha näemen..
Får se vart och hur och med vem!

Hare bra mina korvbitar :*

You took my heart and turned me on
Never tought the day would come, when I would feel alone without you!


Kommentarer
Postat av: Maja

Med miiiiig ju:D Å Tåbäää!

2009-05-22 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0