Storm

Fan va det blåser ute :o kan ju nästan tro att det är storm ! :p
Å jag måste sova snart så ja tar mig upp, (sötöga kom hit å sov =/ !!)
Idag är det måndag, eller är det söndag eller tisdag ?! haha
Är dagvild så det skriker om det, va helt bombsäker på att det va tisdag imorse när jag pratade med malin.
Men trodde även att det va söndag nu ikväll..
Jag:"Men vem vill jobba på en söndag"
Mamma: men det är måndag...
Jag: jaha äre?! ;s
Mamma: kommer du inte ihåg att jag har varit å jobbat idag ?
Hemskt ju när man tror att det är nå helt annat :o

Iafl så har jag inte gjort många knop idag.. bara sutte å fixa med gammdatorn, flyttat över alla bilder och fixat iordning musiken till en enda mapp =) så ska jag få ut alla musik på ett usb minne :D
å tvätta lite har ja gjort också, känns som att jag tvättar jämt ;p men det är kul !
Jaja, vare ute på byn också å surra med lite folk =) alltid lika trevligt spec vissa dagar :')

Imorrn blire jobb 7.30- 15.30 likaså på torsdag :)
Men sen är den stora frågan.. vad gör man på midsommar? :s

Näe nu ska jag sova
Gonatt :*

Söte =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0