Party!

I love it..

Sitter hos maja nu å väntar på att hon å stoffe ska bli klar,
Igår vart det öldrickning hemma hos mig..
Ett tag vare bara jag å sandra :D men hade trevligt ändå ja..
vid 11 tiden vart det kaos med grannen nedanför, kärringjävel! att man kan orka bry sig om allt annat som händer... alltid nått att klaga på :@
Aja drog iafl vidare till stålis, skulle igentligen bara in å hämta öl å sen bort på rännövägen, men vi blev kvar hos robin ist =) Trevligt trevligt iafl !
Idag är man pepp för viskan ikväll.. så nu ska vi strax tillbaka till matfors å vänta på skjutsen därifrån :D
Hoppas på en jäkla rolig kväll.. vädret vart ju kanon också.. från spöregn å åska till solsken !! Yes!

Ja näe nu ska jag fixa lite,,
hare heeej :*

You you you..
Bara dig jag vill vara med =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0