kväll

hej på dig människa!

nu är jag inne på mitt andra inlägg bara idag, totaly amazing! har jag blivit sjuk?!
nääääe inte har ja det, har bara lite tråkigt vettu.. väldigt tillomed!
Är inte ett dugg trött , men måste sova för att slippa vara morronsur imorrn,
vilket jag säkert kommer vara ändå ;p (A)
Ikväll träffa ja iafl jossan å sara en stund och drog på plajjan för att unna mig en solning.
Och skönt vare kan ja lova... undra om jag vill sola imorrn också? eller på fredag innan jag kanske dra till stan?!
Den som lever får se helt enkelt :D
Skulle nog ha dragit in till majs å kika film ändå ;p för det här är ju självplågeri på högsta nivå
Ligga här i sängen och låtsas vara trött å chilla med sig själv, hur kul är det då , näe precis :p
Äe skitsamma ta lite varm oboy kanske..

Jobbar 7.30-15.30 imorrn så vid 11 kan ni ju stå med nån god lunch i Viskan om ni har lust (A) ;)
ska sluta skriva å göra nå drastiskt nu =)
Gonatt på er :*

confused


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0