Dra mig baklänges!

Vilken helvetes jävla kväll det va igår,Totalt sinnes !
Men jag hade kul ja.. antar ja
Haha det bästa är dan efter när man kan sitta å skratta åt allt som hänt ;D
Det som är mindre bra är när man inte kommer ihåg så mkt av vad som gjorts..
Men kvällen började iafl hos majs där vi skulle käka lite å så.. slutade med en hel hög med folk där !
Folk kom och gick om vart annat :D
Saker gick sönder lite hit å dit , va det fest eller?!
Drog ner på stan nån gång på kvällen sen vart det svart i mitt minne för det mesta .
Drog hem till majs å sov vid 3 tiden iafl , va nog lika så bra det ,
vaknade upp imorse som en ostkrok efter att han sove på soffan med benen på ryggstödet  ;o
Kikade ut genom fönstret och möttes av massa ölflaskor och grogglas haha ,fick mig ett litet gott skratt, även jackan som jag trodde jag hade tappat bort låg där =)
sen har hela dagen varit degseg kan ja lova, men jag förstår mig inte på mig själv :P
Vad pysslar jag med ? hahaha! jaja, man lever bara en gång ;)

jajaja..nu får det vara nog !
Ska nog duscha sen sova tror ja ;)
Gonatt på er:*

Idag gjorde du mig lika glad igen =)

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha sjukt rolig kväll:) Update på bloggen nu tack:D

2009-06-10 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0