Söndag

Jaha då va denna helgen över då..
Blev inge västerås eftersom vi inte fick tag i nån bil eller hade några pengar!


I fredags va jag inte nästan först av lantbrevbärarna (riktigt stolt) :p så det va smögga till lunch och slutade vid 1 , härligt!
Drog hem å sov ett tag och duschade+ gjorde mig klar för en kväll i stan,
Grillade hos maja å drack lite öl! had einte riktigt planera vad vi skulle göra, så slutade med att vi drog ner på stan och BK å tog en öl till.. träffade zandra , så åkte med henne å vickan hem till maja och somnade som en stock, vaknade dock senare av 2 fyllbultar som står å bankar på fönstret som vill in..

Lördan blev seg for hem, duschade å packade, åt, skjutsade annalena med kompis, for in till maja igen och va ensam hos henne medans hon å dessi va nere på gf. Så jag hade lite myspys för mig själv, med dh maraton, cola och popcorn =) myyys!
Somnade vid 1 , vaknade igen vid 4 av att fyllona stog å ville in ännu en gång ;p haha!

Jamen.. det va min helg det.. har haft en trevlig helg, fast hade kunnat skippat vissa grejjer, som att höras vid med dig =/
Nu får du höra av dig nästa gång...

Aja nu ska jag fortsätta kika tv osv..
Är hos pappa tills på lördag btw :) <3
Eftersom jag är ledig hela veckan ;D
Gonatt söthöner :*

Saknar dig!!!!!!!
kan inte koppla bort dig och sluta tänka på allt heller =/

Kommentarer
Postat av: Maja

haha fyllbultar, nej aaaaldriiiig:p DU MÅSTE RAKA DIG EVVVEHEE!

2009-07-06 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0