24 juli

Regn är det värsta å tråkigaste som finns!
Hatar det .
Har iallafall jobbat hela veckan, har ju som sagt va inte varit det bästa vädret, så man är lite små slut.
Men nu är det äntligen helg ! :D
Ikväll blire bara lugnt , skulle ha vare in på boa , men tar det imorgon istället =) då kan jag hämta upp zandra på samma gång. `Laddar inför cruisingen imorrn ;) är sjukt pepp!
Ska ha såååå jävla kul! skita i det "dåliga" och bara umgås å ha kul med dom jag verkligen kan ha roligt med ! ;D
Blir perfekt det.

Idag åkte majs å jossan å löven ner till rättvik så nu blir dom där till nästa söndag, dock åker ju jag ner på fredag :D LÄNTAR ! ska iofs åka tåg ner , själv :o !!!?? hur ska det gå, aja får börja grunda på tåget ner ;) hehe

Ja näe , nu får tobben ta å pallra sig till matfors.
Hörs på :*
Tjing

Va gör jag för fel mot dig?
Så underbart snäll vissa gånger , andra gånger helt konstig..
Om du någonsin kunde inse !
='/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0