Hat

Det är det enda jag känner för dig !
Starkt ord , jag vet men finns inge annat som kan beskriva..
Man gör inte som du har gjort mot mig, det är droppen å om du ångrar vad du gjort så ska du få smaka på din egen medicin , det kan ja lova!

Hade bara en stor tur inatt att jag fick komma till zandra , som dock bor längst bort av alla mina kompisar!
Tackar ännu en gång för att jag fick sova hos dig, och till nicklas såklart som ställde upp att skjutsa trotts tiden på dygnet!

Sen kan ja ju också säga att det finns en person till som fick mig att må liiite bättre idag, stunderna med dig är guld värd! Jag mår så bra i din närhet när det bara är vi.

Så nu sitter jag hos pappa, utan bil så tar mig ingenstanns förutom på jobbet då jag åker med pappa..
Inte direkt gångavstånd till byn, om man skulle vilja träffa kompisarna =/ sjukt jobbigt..
Men är ändå glad att jag får vara här för tillfället !

Måste försöka hitta ett till jobb å få hjälp med en jävla lägenhet nånstanns i byn, annars kommer inget funka.
Jag behöver ha mina kompisar runt mig, det är en del av min vardag :s

Jaja.. trött satan är jag också.
Hej

bara du finns
i närheten så mår jag bra
det du ger mig
är det enda jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0