Jag har bara dig att tacka..

Kanske?!
Jaha.. helgen har varit händelserik, tror ja...
Har iafl haft jäkla roligt =)
Fredags blev det vin å öldrickning, va i byn först sen åktes det van med litte folk :)
kvällen/morgonen höll på sluta tråkigt =/ men det löstes å jag mådde kanske bättre än på länge :)

Lördag kom å jag va såhääääär trött !, åkte till momma å städade lite , sen drog jag å malin in på systemet igen ;D
Fyllde på förrådet med öl, sen drog ja upp till pappa en stund å hälsade på <3
Efter det vart det ombyte och nya tag för ännu en kväll i vanen ..
Vi va även ner på rännö, där det så stort va massa folk, men kom dit å det fanns inte en kotte i syne.. bara en eld som man fick värma sig vid.
Drog in till stan å kvällen slutade kanon än en gång !



Idag blire iafl lugnt , ska träffa majs sen ikväll =) ta en glass å bara surra!
Nu ska jag tvätta litte
Hare bra :*

Det du sa.. trodde jag aldrig att jag skulle få höra från dig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0