lever för nuet

Hej my homies :)

har haft en perfekt helg, med massa mys !!
I fredags vart det film-mys hela kvällen
Igår va ja till pappa hela dagen för att fira han eftersom han har fyllt år.
körde dom till timrå samt hämtade dom på natten , eftersom dom skulle på nån -->fest<-- :)
For sen å sov hos personen som får mig må som världens prinsessa !
Så idag har vi bara dega i soffan å myst på, Innan det va dags att bege mig hem, för att hänga lite med Frida å senare Jossan å Dessi :D

Så nu ligger ja här å kikar på tvn i min ensamhet, måste erkänna att det känns tomt å vara själv igen ;o
Anyhow. Imorrn äre jobb ! fast på onsdag äre helg igen då ja åker på kryssning med Nå brudar, kommer bli Awesome!!!

Imorrnkväll måste ja även hinna med Malin, en notis till mig själv ! Long time no seen, eller hur man säger.

hare gött :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0