Den feges lögn

Finns inte ord som kan beskriva hur jävla less jag är nu!
Folk fattar verkligen inte att det inte jämt bara kan handla om dom!
Vill du mig nått, ja men säg det till mig då, ist för att be nån annan !
Du ska ju inte tro att jag tar åt mig av det dom skriver.. Har annat att tänka på.
Faan.
Har så mkt ja skulle vilja skriva, men vet inte hur ja ska få fram det.
Hellst av allt skulle ja bara vilja ringa upp dig å fråga vad problemet är.
Usch !
Du behöver inte tänka på att höra nå mer från mig iafl. För jag har inge mer att säga dig. Tyvärr!






Jaja, i vilket fall så tror jag att ja ska gå till Malin en stund om ja orkar :)
Va ett tag sen ja träffa dom  nu igen.
Saknar ♥ mitt jätte mycket också. Hoppas ja får träffa han snart igen :)

Hare bra.. hej!

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Jätte kul att ha dig här! du är alltid välkommen.. <3

2011-12-01 @ 20:58:44
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0