Justfan

Här vare dött..
Har inte hänt mkt här sen påskas!

Har inte haft nått att skriva om heller nästan känner jag. Bara det vanliga.
Känner mig totalt omotiverad till det mesta, och halvtom i kroppen.
Så har verkligen inte haft lust eller en tanke på att skriva nått här i.

Idag va ja allafall till Malin å Novalee å hälsade på efter jobbet. ♥
Sötare unge får man ju leta efter :)
Så vi satt å surra ett tag, men va så trött å frysen så gick hem vid 5 å gjorde lite käk.
Sen har jag bara legat på soffan å degat.

Funderar på till helgen om ja ska låna nån bil å åka till Nedansjö till Jenny å Manne å hälsa på.
Skulle vilja åka till pappa å hälsa på också.
Men blire lite långt att åka på armbågen, så.. nästa helg kanske.
Då är ju Emil där å.


Aah näe, dricka vatten å invänta jersey shore.
Hare bra tjing

Kommentarer
Postat av: Jossan

jörsi chore jörsi chore jörsi chore ;D

2011-05-04 @ 09:42:46
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu är jag tillbaks på bloggen igen,andledningen till bloggpausen var skolan och lite tjabbel med killar.

2011-05-05 @ 18:49:22
URL: http://jennitjernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0